marți, 7 iulie 2015

Poze

O atingere personala adauga familiaritate brand-ului si iti creste factorul de popularitate in randul publicului tinta. Fotografiile pe cartile de vizita arata remarcabil si pot fi utilizate in mod inteligent pentru a transmite filosofia companiei tale. Foloseste imagini care sugereaza incredere, integritate, calitate, pasiune, servicii si rafinament vei avea numai de castigat in fata potentialilor clienti. Este important si sa pastrezi imaginile relevante pentru profesia ta.
Exista destule argumente pro, dar si contra includerii de imagini pe cartea de vizita. Retelele de socializare sunt cele care vor continua munca inceputa de acestea, amintind destinatarului persoana, iar imaginea ii va improspata memoria cu siguranta. Este motivul pentru care multi agenti imobiliari includ fotografiile lor ca o chestiune de directie. Argumentele pro, probabil, sunt mai mari decat cele contra.
Pentru cei mai multi dintre cei care lucreaza pentru companii mari sau cunoscute, cartile de vizita sunt predeterminate. Acestea cuprind pur si simplu logo-ul firmei, functia, adresa firmei, numarul de telefon si o adresa de e-mail. Nimic fantezist. De aceea, ei ar trebui sa aiba un alt set de carti de vizita personale, care sa includa si poze.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu